Skip links

Trucs fàcils que ens ajuden a gestionar millor el temps a la feina

Gestionar el temps a l’empresa és important per a ajudar a millorar el rendiment en el teu treball. Una bona gestió del temps aporta beneficis a nivell laboral, ja que millora l’eficiència I la productivitat de la plantilla, I també en relació amb la salut, ja que ens ajuda a reduir l’estrès i augmentar la satisfacció dels treballadors. A més, permet als empleats aconseguir els seus objectius i les seves tasques a temps, alhora que ajuda a l’empresa a acomplir amb els seus terminis de lliuraments I els seus objectius.

Per a saber gestionar el temps podem aplicar diferents tècniques, com aquestes:

  1. Definir prioritats i establir objectius clars.
  2. Planificar el dia o la setmana abans de començar amb les tasques.
  3. Eliminar les distraccions i evitar la multitasca excessiva.
  4. Utilitzar el temps lliure de manera efectiva.
  5. Delegar tasques no importants a altres persones.
  6. Mantenir una rutina estable i una disciplina en l’execució dels projectes.
  7. Asignar temps suficient per cada tasca.
  8. Fer pauses per evitar la fatiga i mantenir la concentració.
  9. Revisar el progrés de la tasca i  ajustar el pla en cas que sigui necessari.
  10. Aprendre a dir “no” a activitats no importants o innecessàries.

Existeixen diverses eines per a desenvolupar aquestes tècniques de millora en la gestió del temps. Unes eines que podem utilitzar en el seu conjunt o segons millor interessi:

  • Calendaris electrònics que permeten organitzar i planificar les tasques i els compromisos en un sol lloc.
  • Llistes de tasques per a prioritzar i organitzar els projectes diaris, setmanals o mensuals.
  • Rellotges i alarmes per a monitorar el temps emprat en cada tasca i assegurar-nos el compliment dels terminis establerts.
  • Aplicacions de productivitat que ofereixen una gran varietat d’eines i de recursos per a ajudar a gestionar el temps, incloent-hi les llistes de tasques, el seguiment dels temps i els recordatoris.
  • Eines de col·laboració per a treball en equip, de manera que el treball es desenvolupa ens temps real, es comparteix informació i documents per a augmentar l’eficiència i reduir la duplicitat de tasques.

En definitiva, és molt important trobar la combinació d’eines perfecta, que alhora, s’adapti a les necessitats de cada empresa i a les preferències personals de cada treballador.

No oblidis que, si estàs pensant a emprendre, a canviar d’ubicació la teva empresa, o optimitzar els teus costos en el SC Trade Center t’oferim diferents possibilitats. En les nostres instal·lacions trobaràs despatxos, oficines virtuals i lloguer de sales de reunions, entre molts altres serveis adaptats a la teva empresa i les teves necessitats, perquè tu només et centris en fer créixer el teu negoci. Contacta’ns ara.

Trucs fàcils que ens ajuden a gestionar millor el temps a la feina
Enviar
1
😁 et puc ajudar?
SC Trade Center
Hola, en què et puc ajudar?

Si estàs interessat en els nostres serveis i necessites més informació, només cal preguntar 😊