Fes un pas endavant pel que fa a la imatge i a la projecció de la teva empresa amb un domicili virtual situat en una adreça de prestigi com el passeig de Gràcia o la ciutat de Sant Cugat. Emplaçant-te en un d’aquests dos llocs aprofitaràs tots els avantatges d’estar en aquestes localitzacions de primer nivell i, alhora, et beneficiaràs dels serveis addicionals que ofereix un entorn empresarial seriós i professional.
Les empreses que volen elevar la seva presència, les seves operacions i la seva imatge empresarial tenen ara una oportunitat única amb les oficines virtuals que ofereix el SC Trade Center. Dues opcions ideals per a les empreses que volen millorar la seva professionalitat, especialment després de vacances, el moment ideal per fer canvis, reprendre operacions, redefinir la planificació estratègica i preparar-se per a finals d’any.
A través de la geolocalització, les empreses poden crear una primera impressió impactant en clients, proveïdors i socis. A més, aquests serveis proporcionen un espai d’ús flexible per a reunions i trobades sempre que sigui necessari.
Amb més de vint anys d’experiència en proporcionar solucions empresarials, el SC Trade Center és el soci ideal per a cobrir tot tipus de serveis i necessitats. A banda de les oficines virtuals, tenim altres opcions a través de les oficines privades o compartides per hores, dies o mesos, amb més de 150 oficines privades amb privacitat i exclusivitat i també l’espai coworking, perfecte pels qui busquen una dinàmica de treball compartida.
Quins són els objectius de les empreses després de les vacances?
- Reconnectar amb clients i clients potencials: Aprofitar el començament de setembre per reconnectar amb els clients actuals i potencials és un objectiu important. Això es pot fer a través de visites o enviaments de correus electrònics de salutació, ofertes especials o actualitzacions sobre nous productes o serveis.
- Reiniciar operacions: Després de les vacances d’estiu, és crucial reprendre les operacions que havien quedat pendents o estaven a mitges amb eficiència i efectivitat. S’ha de tenir en compte la planificació i la implementació de processos que garanteixin que tots els equips estiguin alineats i preparats per treballar de manera eficaç.
- Avaluar el rendiment del tercer trimestre: Setembre marca la fi del tercer trimestre de l’any, per la qual cosa és moment per avaluar el rendiment del trimestre anterior i analitzar les dades financeres i operatives per identificar patrons, tendències i àrees d’èxit i millora de cara al curs financer següent.
- Planificar el quart trimestre i les festes de final d’any: Moltes empreses comencen a planificar el quart trimestre i les festes de Nadal, ja que aquesta època representa una gran part de les vendes anuals. Això inclou campanyes de màrqueting, l’augment de l’estoc dels productes més populars i la programació de promocions especials.
- Desenvolupar nous objectius i estratègies: Les empreses fixen nous objectius i estratègies per al trimestre o l’any següent. Això implica establir objectius de vendes, de creixement, de millora de la productivitat, i de planificació per assolir objectius.
- Formació de l’equip: És el moment ideal per oferir formació addicional a l’equip o desenvolupar habilitats que millorin l’eficàcia i l’eficiència de l’equip durant la recta final de l’any.
- Millora de processos interns: El setembre és bon moment per avaluar i millorar els processos interns per incrementar l’eficiència i reduir els costos. Un fet que s’aconsegueix identificant els buits en els processos actuals i la implementació de canvis per aconseguir un millor funcionament.
- Motivació de l’equip: Mantenir l’equip informat, motivat i compromès és crucial per a l’èxit empresarial, a més d’establir una comunicació clara sobre els objectius, les expectatives i els canvis per mantenir l’equip a ple rendiment i alineat amb la direcció de l’empresa.
- Revisió de l’estratègia de màrqueting: A l’inici del nou curs podria ser un bon moment per revisar i ajustar l’estratègia de màrqueting, analitzar els canals de màrqueting utilitzats, identificar els nous segments de clients i planificar campanyes per atraure’n de nous.
- Vigilar amb la salut financera: Fer un seguiment de la salut financera de l’empresa és essencial a través d’avaluar possibles ajustos de pressupost, controlar la possible morositat, fer seguiment de les factures pendents, controlar les possibles comissions de les entitats financeres i planificar les despeses del trimestre següent.
Perquè després de les vacances és el moment perfecte per redefinir l’estratègia empresarial i fixar nous objectius tant a curt com a llarg termini a SC Trade Center tens opcions pel teu projecte!
Per obtenir més informació tant de passeig de Gràcia, com de Sant Cugat, poseu-vos en contacte amb l’equip del SC Trade Center.