Per a trobar una sala de reunions per a la teva empresa has de tenir en compte algunes consideracions prèvies i importants perquè realment sigui l’espai adequat a les teves necessitats.
Primer, has d’assegurar-te de si es tracta d’una reunió per a un equip petit o una presentació important per a un gran grup. Això t’ajudarà a determinar la grandària i tipus de sala que necessites.
Altres consideracions a valorar són la ubicació de la sala, l’accessibilitat i l’entorn. També les comoditats i serveis addicionals que necessites com: equip audiovisual, hostesses, servei d’àpats, atrezzo, tècnics, traducció…I finalment, amb tot, validar el cost i la disponibilitat.
En el SC Trade Center disposem de sales de reunions i esdeveniments en tots els formats: presencials, híbrids o virtuals 100%. Comptem amb una gran sala, ideal per a esdeveniments que requereixin molt espai, amb capacitat fins a 300 persones (en teatre) i una àmplia terrassa exterior de 1.000m2, perfecte per als teus esdeveniments a l’aire lliure, amb magnífiques vistes al Parc Natural de Collserola, però també d’altres opcions per a reunions més petites o intimes, a més de la possibilitat de dissenyar el teu esdeveniment o reunió a mesura amb tot el que necessitis perquè sigui un èxit!
El nostre centre destaca pels seus amplis i variats espais que alhora són polivalents, funcionals i equipats amb l’última tecnologia, i compta també amb un pàrquing.